|
KURUM DOSYA PLANI |
||
|
BİRİMLER |
KONULAR |
|
|
|
||
|
Genel Sekreterlik |
||
|
|
Üniversite gelen evrak kayıt ve havalesi |
|
|
Üniversite giden evrak kayıt ve postası |
||
|
Öğrenci ve personel konulu duyuruların ve yazıların dışında kalan duyuru ve tanıtım yazışmalarının yapılması |
||
|
Üniversitemiz araştırma merkezlerinin kuruluş ve bilgileri |
||
|
Üniversite yönetim kurulu gündem ve kararlarının yazımı ve dağıtımı |
||
|
Üniversite senatosu gündem ve kararlarının yazımı ve dağıtımı |
||
|
Üniversite disiplin kurulu gündem ve kararların yazımı ve dağıtımı |
||
|
İdari Mali İşler Daire Başkanlığı |
||
|
Satın alma Şube Müdürlüğü |
Makine,teçhizat alımları |
|
|
Araç gereç ve malzeme temini |
||
|
Bütçe Şube Müdürlüğü |
Bütçe tasarılarının hazırlanması ve uygulanmasının izlenmesi |
|
|
|
Nakit ve ödenek durumunu izlemek |
|
|
|
Ek ödenek talebi |
|
|
|
Kırtasiye ve demirbaş malzemelerine ait ayniyat işlemleri ve dağıtımı |
|
|
Tahakkuk Birimi |
Tedavi yollukların hazırlanması ve tahakkuka bağlanması |
|
|
|
Geçici ve sürekli görev yolluklarının hazırlanması ve tahakkuka bağlanması |
|
|
|
Tedavi giderleri |
|
|
Koruma ve Güvenlik Şb Müdürlüğü |
||
|
|
Güvenlik önlemlerinin sağlanması ve takibi |
|
|
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı |
||
|
|
Üniversite internet altyapısı ve yönetimi |
|
|
Network ve sistem yönetimi hizmeti |
||
|
Bilgisayar ve çevre birimleri donanımı bakım ve onarım hizmeti |
||
|
Web teknolojileri, web tasarım hizmeti |
||
|
Bilgisayar yazılım hizmeti (Üniversite otomasyan yazılımları) |
||
|
Bilgisayar donanım ve yazılım danışmanlık hizmeti |
||
|
Yapı İşleri ve Tek. Daire Başkanlığı |
||
|
|
Yapım ve onarım işlemlerinin keşiflerinin hazırlanması, ihale işlemleri, ihalesi yapılan işlerin imalat bazında denetimi, hak edişler, geçici ve kesin kabul işlemleri |
|
|
|
Yatırım projeleri kapsamında bulunan bina ve tesislerin etüd-projeleri, belediye ile ilgili imar-ruhsat işlemleri |
|
|
Personel Daire Başkanlığı |
||
|
|
Akademik ve idari atamaların sonuçlandırılması |
|
|
Emeklilik işlemleri |
||
|
Görevlendirme |
||
|
Siciller (Akademik ve İdari) |
||
|
İzinler (Senelik,Ücretsiz, Askerlik) |
||
|
Terfiler (Akademik ve İdari) |
||
|
Hizmet değerlendirmeleri (Sigorta ve Bağ kur) |
||
|
Personel kimlik kartları |
||
|
Doktora ve lisans değerlendirmeleri |
||
|
İntibak işlemleri |
||
|
Sağlık karnesi dağıtımı (Rektörlük) |
||
|
Yurtdışı izin onayları |
||
|
Pasaport işlemleri |
||
|
Hizmet belgesi |
||
|
Asalet onayları |
||
|
Görev süresi uzatımı |
||
|
Daimi, vizeli ve geçici işçilerin maaşların hazırlanması ve ödenmesi |
||
|
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı |
||
|
|
Genelgeler, İstatistikler, Anketler |
|
|
Disiplin işlemleri |
||
|
Akademik takvim |
||
|
Yönetmelikler |
||
|
Bölüm ve program açılması |
||
|
Öğrenciler ile ilgili yazışmalar |
||
|
Başarı oranları |
||
|
Eğitim programları ile ilgili işlemler |
||
|
Öğrenci sayılar |
||
|
Öğrenci kimlik kartları |
||
|
Öğrenci kontenjanları |
||
|
Öğrenci kayıt kabul işlemleri |
||
|
Yatay, Dikey geçiş işlemleri |
||
|
Ön kayıt ve özel yetenek sınavı |
||
|
Lisans üstü öğrenci kontenjanları |
||
|
Kaydı silinen öğrenciler |
||
|
Lisans tamamlama |
||
|
Askerlik tecil işlemleri |
||
|
Mezuniyet ile ilgili işlemler |
||
|
Bilimsel-Tek. Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü |
||
|
|
Bilimsel Araştırma Projelerinin Kabulü, Değerlendirilmesi, Desteklenmesi ve İzlenmesi |
|
|
Kütüphane ve Dökümantasyon Daire Başkanlığı |
||
|
|
Üniversitenin eğitim-öğretimi ve bölge ihtiyaçları doğrultusunda; araştırma, eğitim ve öğretim ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla gereken hertürlü bilgi ve belgeyi saklamak. |
|
|
Sağlanan bilgi ve belgeleri bütün araştırmacıların, üniversite öğrencilerinin ve çalışanlarının kullanımına sunulacak şekilde düzenlemek ve korumak. |
||
|
Mevcut bilgi kaynaklarından en iyi şekilde yararlanılmasını sağlamak amacıyla her düzeydeki kullanıcıya örgün ve yaygın biçimlerde eğitim vermek. |
||
|
Üniversite Kütüphanecilik Bölümleri öğrencilerinin zorunlu uygulama ve staj programlarını yürütmek. |
||
|
Rektörlükçe verilecek benzer nitelikteki eğitim öğretimle ilgili diğer görevleri yerine getirmek. |
||
|
Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı |
||
|
|
Her türlü sağlık hizmetlerinin yürütülmesi |
|
|
Güzel sanatlar ve spor alanlarında çalışmalar ve gösteriler düzenlenmesi |
||
|
Öğrencilere burs, kredi, beslenme, barınma çalışma,dinlenme ve boş zamanlarını değerlendirme olanaklarının sağlanması |
||
|
Ulaşım ve iş bulma alanlarında yardımcı olacak hizmetlerde bulunulması |
||
|
Psikolojik danışmanlık ve rehberlik hizmetlerinin sağlanması ve öğrencilerin kişisel ve ailevi sorunlarının çözümlenmesi |
||
|
Hizmet alanına giren konularda araştırma ve uygulamalar yapılması veya yaptırılması |
||
|
Hizmet veren meslek elemanlarının yetişme gelişmelerini sağlamak için hizmet içi eğitim programları düzenlenmesi |
||
|
Okuma salonları, öğrenci yurtları açılması |
||
|
Toplantı, sinema ve tiyatro salonları, spor salon ve sahaları, kamp yerleri sağlanması bu ve benzeri diğer tesislerin kurulması, kiralanması, işletilmesi veya işlettirilmesi |
||
|
Bu amaca yönelik olarak üniversitenin diğer birimleri ve üniversite dışındaki kuruluşlarla işbirliği içinde çalışır. |
||
|
Hukuk Müşavirliği |
||
|
|
Üniversitenin öğrenciler,diğer kişi ve kurumlarla olan anlaşmazlık ve uyuşmazlıklarında adli ve idari mercilerde üniversitenin haklarını savunmak, üniversitenin tasarruflarının yürürlükteki kanunlara uygun olarak icrasında, idareye yardımcı olmak. |
|
|
Sivil Savunma Uzmanlığı |
||
|
|
Üniversitenin sivil savunma hizmetlerini yürütmek bu konuda yapılacak çalışmalarla ilgili koordinasyonu sağlamak |
|
|
İnsan Kaynakları Birimi |
||
|
|
657, 2547 Sayılı kanunlarla, İş Kanunu gereği yapılacak değerlendirmeler |
|